I DID IT!!!!!!!

2010-02-28

Ja jäklar i min låda, jag klarade av det!
Efter 12 timmars gnetande i spåret var jag äntligen framme i Mora och mottog folkets jubel!
Folket bestod av min hustru Kristina och mina vänner Anette och Christian.
När jag kom till Evertsberg, drygt halva resan, så tog kroppen slut, men mina coacher peppade
mig att fortsätta lite till, till nästa vätskedepå och så höll dom på tills jag kom till Mora.

Nu är klassikerbollen i rullning, första etappen av fyra är avklarad!

Jag vill tacka Er alla som trodde på mig i denna svåra utmaning.
Speciellt tackar jag min kära hustru kristina (dina pussar gav mig lindring),
Anette (ditt sporrande lyfte fram mig) och
Christian (bättre materialare/timecontroller får man leta efter).
Jag tackar också min arbetskamrat Michael som även han körde loppet på mycket snabbare tid, för hans råd
om energitillskott som defenetivt hjälpte till att få runt den här kroppen.

Tack till Er alla där ute som inte gav upp att tro på mig.......

Så här ser en lycklig vasaloppsåkare ut när han väl har landat i sängen:



PS. Återkommer med bildkavalkad senare när jag sammanställt alla bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0