"Atleten v/s Latmasken"

2009-05-25


Kära bloggläsare! Ni som har läst varje måndag, upptäckte säkert till Er förvåning att det aldrig kom en blogg 18/5.       Låt mig förklara varför: Det har nämligen inte hänt ett skit!!! Jag hade ju stukat foten och tänkte att då får man ju träna överdel. Men då var det som om självaste faan själv tog tag i mig och sa:
Ser du hur skön soffan ser ut..... Och det finns kalla öl i kylen... Kanske grilla lite också......


Jag erkänner...jag vek ner mig direkt...förlåt.. Men nu i helgen har jag fått tillbaka kraften att stå emot lockelsen och tränat. Jag avslutade helgen med en cykeltur på 4 mil! Tog mig drygt 2 timmar. Var helt slut, men efter en dusch, lite mat och en välförtjänt kall öl, så var jag faktiskt nöjd med min insats.

Jag har tänkt på en sak, att skriva varje måndag börjar kännas lite tråkigt, det händer för lite med min träning och förändringen med min kropp!!! Om det inte är någon som blir väldigt ledsen, så tänker jag skriva när andan faller på och jag känner att jag har något att berätta för Er. Men till dess så ska jag fortsätta träna  och kämpa på. Jag har ett mål och ska jag faktiskt klara av att genomföra det jag har sagt och lovat. Fortsättning följer.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0