66 dagar kvar och God Jul på Er allihopa!

2009-12-23

Idag är det dan före doppare dan och 66 dagar kvar till OS... nej, jag menar Vasaloppet! (Öppna spåret 28/2)

Snön har vräkt ner här, så nu i julhelgen ska jag för första gången i mitt liv åka längdskidor på äkta vara, snö!
Det lär bli en syn för gudarna och för alla andra som kommer få se mig vinglande och viftande med stavarna!

Om nu tomten har hört och sett min önskelista, så finns det inga saker (prylar) som jag önskar mig utan jag önskar mig att alla som jag känner får ha hälsan och fred på jorden.....
Ääh, lägg av, Kjell, det enda som du önskar dig är att du orkar ta dig runt Vasan, eller hur?!?!?!  

Jag önskar Er alla en härlig och god jul !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0