"...snälla, snälla, snälla...."



2009-04-14

Glömde berätta i förra blogginlägget, att ytterligare en härlig medmänniska ställer upp och hjälper mig som stödryttare på Vätternrundan, nämligen Krister Jildén. Han är gammal brottare (på den tiden då alla brottare hade mustasch, typ 1800 talet) och vid ett svagt ögonblick lovade han att deltaga. Jag är mycket tacksam för all hjälp jag kan få.

Har varit jätteduktig under förra veckan och över påsk med att träna och inte äta för mycket godis. En och annan sillrackare och öl har jag väl fått i mig också. Ska erkänna att i helgen gick självförtroendet ner lite när jag faktiskt insåg vad jag håller på med. Men skam den som ger sig! Det är bara att bita ihop och komma igen. Har ännu inte hittat några rullskidor på Blocket. Till Er som läser den här bloggen, snälla, snälla, snälla, om Ni har några känningar om någon som inte behöver sina rullskidor, hör av Er till mig!  Med tanke på hur skönt väder vi har haft under påskhelgen, lägger jag in en bild på var vi alla borde vara just nu! Fortsättning följer...........


Kommentarer
Postat av: Krister Jildén

Ja du gamle Kjelle

Nu ska vi lägga upp ett lagom schema

Vi startar vecka 17

Vi cyklar från mig (Askim) mot V-Frölunda vi följer Grimmeredsvägen mot Älvsborgsbron sedan följer vi stranden mot Götaälsbron (här ska vi försöka att inte passera någon pub)vi tar oss igenom stan och trampar vidare ut mot möldal när vi kommer ut mot korsningen Göteborsvägen och vägen upp mot bifrost skills våra vägar.

Vi trampar hem till var och en och smörjer in våra små vackra rumpor med Atrix.

När den värsta smärtan gått över så kör vi ett pass till.

2009-04-15 @ 10:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0