Hipp hipp hurra !!!!

2009-04-27

Hipp hipp Hurra !!! Äntligen !!! Jag har fått min bekräftelse på att jag är med i Vasaloppet (Öppna spåret) söndagen 28 februari 2010! Jag fick nr. 151 !!! Det betyder att 150 pers hann anmäla sig före mig och det lär bli en fasiken många fler efter mig...... fast vi talar ju bara om anmälan, eller ?!?! Tror att det blir tvärtom i listorna när det ska åkas och komma i mål! Har köpt mig ett par rullskidor. Vet inte om jag ska skratta eller gråta..... Ser ut som Bambi på hal is och trillar hela tiden. Måste fixa skydd. Undrar om jag kan låna någons hockey utrustning ??? Övade utanför hemmet i onsdags och jag trodde grannarna skulle flabba ihjäl sig, men skratta ni bara....... Det är faktiskt 10 månader till Vasan, så med mycket träning och lite jävlar anamma, så går det nog bra!  I lördags cyklade jag & Krister (han som lovade att hänga med på Vätternrundan!) en satans lång tur, c:a 35 kilometer !!! Och i söndags gjorde jag om samma tur med min hustru, Kristina! Jag är riktigt öm i gumpen, går hjulbent och vägrar sätta mig ner och jobba. Står hellre upp, ser faktiskt mer "bizzy" ut då !!!!  Får hoppas att det snart går över, så man kan hoppa upp på hojen igen. Fast det var svettigt och smärtsamt, så ser jag framemot att göra om turen. Fortsättning följer...........

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0